Walentynki to wyjątkowy czas w roku, kiedy staramy się zaskoczyć naszą drugą połówkę miłą niespodzianką. Wybór dostępnych ofert w galeriach i sklepach jest z roku na rok coraz bogatszy, a witryny niezmiennie uginają się pod ciężarem różowych serduszek i pluszowych misiów. Tradycyjne czekoladki, kartki i kwiaty to tylko kilka z wybranych propozycji. Bez względu na co ostatecznie padnie nasz wybór, najważniejsze jest to, że droga ma być osoba, a nie prezent. I z takim właśnie przesłaniem Groupon zbudował swoją tegoroczną walentynkową ofertę dostępną na www.groupon.pl.
Ile kosztuje miłość?
„Love don’t cost a thing”, śpiewała JLo – ale jak to wygląda w praktyce? Oczywiście same uczucia nic nie kosztują i prawdziwej miłości nie da się kupić. Osoby zakochane nie potrzebują specjalnych okazji, aby okazywać sobie uczucia. Jednak przez ostatnie 10 lat dało się zaobserwować, że Polacy coraz chętniej obchodzą walentynki, celebrując je wyjściem do kina lub romantyczną kolacją. Naturalnie, większość pomysłów na romantyczną randkę łączy się z dodatkowymi kosztami. Co ciekawe są one niemal identyczne zarówno w przypadku panów, którzy wydają na walentynki średnio 183 złote oraz pań, dla których ta kwota wynosi 167 złotych[1].
Podaruj prezent, który złapie za serce, a nie uderzy po kieszeni
W walentynki obowiązuje tradycja wysyłania kartek z miłosnym wierszykiem, czasem z wyznaniem miłosnym. Prezenty także są stałym elementem celebrowania Dnia Zakochanych. Niezależnie od ceny, liczy się gest. Piękny bukiet róż, bombonierka, serce z czekolady, perfumy czy biżuteria – to zawsze dobry wybór dla ukochanej kobiety. Walentynki są postrzegane przez Polaków jako okazja do rozpieszczenia partnera. Panowie o duszy romantyków, którzy planują, aby ten dzień był jeszcze bardziej wyjątkowy i pragną przypieczętować związek, znajdą na stronie Groupon kilka propozycji niezwykłych pierścionków zaręczynowych z brylantami.
Spędź romantyczne chwile we dwoje
Groupon przeanalizował, które oferty są najczęściej kupowane w okresie święta zakochanych – okazuje się, że najbardziej popularne i wzbudzające największą radość (85%) były te, które pozwalały na wspólne spędzanie czasu i powstanie miłych wspomnień. Nic więc dziwnego, że coraz więcej zakochanych decyduje się właśnie na taką opcję.
Najpopularniejsze kategorie prezentowe w tym okresie, to przede wszystkim usługi z kategorii beauty&wellness, aktywności i gastronomii, które wybiera 69% kupujących[2]. Wycieczki i weekendy dla dwojga również cieszą się sporym powodzeniem - na romantyczny wypad za miasto decyduje się 16% klientów[3]. Groupon to idealne rozwiązanie dla spóźnialskich. Jeśli przypomnisz sobie o walentynkach dopiero w dniu święta zakochanych, wystarczy, że odwiedzisz stronę, wybierzesz ofertę, a po jej zakupie otrzymasz na maila kupon, który ukochana osoba może zrealizować w późniejszym terminie. Niezależnie na co się zdecydujemy - pobyt w hotelu tylko we dwoje, szalony skok na bungee czy wyjście do teatru – wszystko znajdziemy na specjalnej stronie dedykowanej walentynkom. Zawiera ona również więcej ciekawych propozycji, które pozwolą na podsycenie uczucia w związku.
[1] wewnętrzne dane sprzedażowe Groupon z okresu 9-14.02.2015
[2] wewnętrzne dane sprzedażowe Groupon z okresu 9-14.02.2015
[3] wewnętrzne dane sprzedażowe Groupon z okresu 9-14.02.2015
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wycieczki.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/w-groupon-wierzymy-ze-droga-ma-byc-osoba-a-nie-prezent